RETOUREN/ AFTER SALES

Bannière 14 jours pour changer d'avis

Is het artikel niet naar verwachting? ? Om de beste verwerking van uw retour te garanderen, dient de retourprocedure aangevraagd te worden.

- Stap 1 : Log in op uw klantaccount en klik op het tabblad "Retourneren/ After Sales"

- Stap 2 : Vul het formulier in. U ontvangt hierna het retouradres en het trackingnummer van uw retour.

- Stap 3 : U ontvangt uw terugbetaling of krediet, zodra uw retour is verwerkt (24/48 uur na ontvangst).

Stap retourneren after Sales



Zodra u in het bezit bent van de retourprocedure, raden wij u aan de gegeven instructies te volgen, om zo een ​​succesvolle retournering te garanderen:

Retourneren after sales
  • Vermeld duidelijk het retournummer aan de buitenkant van het pakket, in de buurt van het retouradres. (Het retournummer mag in geen geval op de originele verpakking van het product worden geschreven).
  • In geval van herroeping, dienen de producten volledig en ongebruikt te worden geretourneerd, in hun originele staat (verpakking, kabels, instructies, etc.)
  • De originele verpakking moet zoveel mogelijk worden bewaard. Deze verpakking maakt het mogelijk om het product veilig te vervoeren.
  • Etiketten en barcodes die door de fabrikant op de verpakking van het product zijn aangebracht, zijn essentieel voor de klantenservice. In geen geval mogen ze worden verwijderd mocht u volledig wensen te profiteren van de fabrieksgarantie.
  • Het retouradres wordt door onze klantenservice verstrekt in de retourprocedure. Het is noodzakelijk om het product terug te sturen naar het aangegeven adres voor een optimale verwerking van uw retour.
  • Voor het retourneren van uw bestelling kiest u een pakket dat ruim genoeg is voor uw artikelen.
  • Verpak het product zorgvuldig met schokabsorberende materialen. Deze materialen zullen ervoor zorgen, dat uw artikel niet beschadigd kan raken tijdens het transport.