Voer eenvoudig klantgegevens in met spraakherkenning
Met de Dragon Medical One (DMO)-oplossing van Nuance kunnen medische professionals snel en eenvoudig hun klantendossiers aanvullen met spraakherkenning . Deze methode, gebaseerd op kunstmatige intelligentie , verkleint de kans op invoerfouten en elimineert dubbel werk.
In de vorm van een eenjarig abonnement wordt Dragon Medical One geleverd met een desktop-applicatie die compatibel is met de meeste Windows-apparaten en DPI (Computerized Patient Record). Opgeslagen in de cloud kunnen gegevens worden opgehaald vanaf elk apparaat dat over de software beschikt.
Deze oplossing vereist geen stemtraining , omdat de geïntegreerde kunstmatige intelligentie zich in de loop van de tijd automatisch aanpast. Updates zijn ook automatisch. Het is echter mogelijk om gepersonaliseerde spraakopdrachten te maken om de uitvoering van bepaalde acties te vergemakkelijken, zoals het activeren van een knop, het in de wacht zetten van de transcriptie, enz.
Beheerders kunnen Dragon Medical Analytics gebruiken om geavanceerde gebruiksgegevens te verkrijgen en de efficiëntie en productiviteit van de oplossing te optimaliseren.
Met de PowerMic Mobile -applicatie kan een iOS- of Android-smartphone als microfoon worden gebruikt en wordt het maken van aantekeningen nog eenvoudiger.